Friday , 29 March 2024

مصاحبه خواندنی ستاره سوئدی با سایت یوفا/ زلاتان: من بنجامین باتن هستم

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه میلان از سال 2011 یعنی دوره اول حضور زلاتان ابراهیموویچ در این تیم تا این لحظه نتوانسته به قهرمانی سری آ دست پیدا کند. با این حال از زمان بازگشت ستاره سوئدی به این تیم، روسونری با پیشرفت قابل ملاحظه ای روبرو شده است. میلان در حال حاضر فاصله پنج امتیازی نسبت به تیم دوم یعنی اینتر در صدر جدول قرار گرفته و زلاتان در این امر نقش بسزایی ایفا کرده است.

اکنون زلاتان در مصاحبه ای با سایت یوفا صحبت‌های جالبی را مطرح کرده و می‌گوید: ” اولین سوالی که هنگام بازگشت به میلان با آن روبرو شدم مربوط به همه بازیکنانی میشد که بعد از یک دوره به تیم سابق خود بازگشته و نتوانسته بودند توفیقی به دست آورند و شکست خوردند.

چه تفاوتی در مورد من وجود دارد؟ من به سادگی نشان دادم که هرگز علاقه خود را برای کاری انجام می دهم از دست نداده ام. هر وقت به زمین می روم حس یک کودک را دارم که به او آبنبات داده اند. من می فهمم که توپ بهترین دوست من است و می‌خواهم تا آخر عمر کنار بهترین دوستم باشم.”

زلاتان در ادامه گفت: ” زندگی پر از چالش هاست اما من احساس کردم که به اندازه کافی کار کرده‌ام بنابراین شروع به فکر کردن درباره ادامه یا عدم ادامه کار کردم. برای من بازگشت به اینجا به منظور تغییر ذهنیت و شرایط چالش بسیار بزرگی بود. میلانی که من می شناسم و میلانی که همه دنیا آن را می شناسند.

در هنگام بازی بدیهی است که شخصیت و کیفیت خود را وارد زمین می کنم. کاری که برخی دیگر نمی توانند از عهده آن بر بیایند. من فشار زیادی به هم‌تیمی‌هایم وارد می کنم و سعی می کنم بیشترین بهره را از آنها ببرم. برخی آن را به طرز خوبی این کار را انجام می دهند، دیگران کمی کمتر و برخی دیگر نمی توانند از عهده آن برآیند. آنها برایشان دشوار است وقتی من می‌گویم کاری را باید انجام دهید و تصمیم می گیرم هر روز این روش را اجرا کنم.

شما اینجا هستید زیرا به اندازه کافی خوبید. اما در بیرون از زمین اگر جوان باشید من با شما جور دیگری صحبت خواهم کرد. البته این رفتار در مقایسه با قدیمی‌در ها یکسان نیست با این حال درون زمین همه برای من یکی هستند.”

زلاتان ادامه داد: ” من هرگز راضی نیستم. من همیشه چیزهای بیشتری می خواهم و شاید به همین دلیل امروز اینجا هستم و می توانم آنچه را که می خواهم انجام دهم. من بازیکنان زیادی را در گذشته و حال نمی بینم که بتوانند مانند من عملکرد خوبی داشته باشند.  من خودم را مانند بنجامین باتن می دانم ، هر روز جوانتر می شوم.  من باید احساس زنده بودن کنم و احساس کنم که چیزی را ارائه می دهم. “

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

این را هم ببینید!

مدیر تیم گواردیولا راهی الهلال می‌شود

باشگاه الهلال با مارک بویکاسا مدیر سابق سیتی و مدیرفنی فعلی برنلی به توافق رسیده است....

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به این سایت می باشد